Zarządzanie nieruchomościami wymaga doświadczenia, wiedzy i zespołu podejmującego wielotorowe działania.
  Obsługa w ramach zarządu nieruchomością:
   	- dokonanie rejestracji Wspólnoty (REGON, NIP, rachunek bankowy)
  	- wyszukiwanie firm świadczących usługi oraz negocjowanie warunków współpracy
  	- przygotowanie umów na dostawy mediów (woda, prąd, gaz)
  	- przygotowanie umów na usługi (wywóz nieczystości, konserwacja, sprzątanie, ochrona, przeglądy techniczne, ekspertyzy, nadzory, remonty)
  	- przygotowanie umów ubezpieczenia budynku
  	- negocjowanie korzystnych pakietów dodatkowych, np. ubezpieczenia mieszkań
  	- regulowanie należności nieruchomości, w zakresie ustalonym przez Radę Osiedla/Zarząd
  	- regulowanie należności nieruchomości
  	- opracowanie wieloletniego planu zarządzania nieruchomością wspólną zgodnie z preferencjami właścicieli
  	- udział w procesie przejęcia nieruchomości od developera lub dotychczasowego zarządcy,
  	- stworzenie procedur reklamacyjnych i udział w procesie reklamacji,
  	- wyszukiwanie firm świadczących usługi związane z utrzymaniem nieruchomości oraz negocjowanie cen i warunków umów,
  	- kontrola i nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości pomieszczeń oraz terenów wspólnych nieruchomości,
  	- kontrola i nadzór nad pracą firm odpowiedzialnych za konserwacje instalacji technicznych w budynku,
  	- kontrola i nadzór nad innymi usługami związanymi z funkcjonowaniem nieruchomości – np. ochrona,
  	- dokonywanie odczytów liczników lub nadzór nad wykonywaniem odczytów liczników,
  	- nadzór nad terminowym zlecaniem kontroli technicznych, okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących ich wyposażenie techniczne,
  	- sporządzenie regulaminów oraz instrukcji obsługi lokalu,
  	- pełnienie funkcji komunikacyjnej pomiędzy firmami zewnętrznymi a właścicielami i użytkownikami nieruchomości,
  	- prowadzenie biura Administracji (korespondencja z mieszkańcami, odbieranie telefonów, maili),
  	- prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy Prawa Budowlanego,
  	- zgłaszanie usterek części wspólnych developerowi,
  	- kontrola i nadzór nad usuwaniem awarii i ich skutków,
  	- kontrola i nadzór nad odbiorem prac remontowych i modernizacyjnych,
  	- wykonywanie podjętych uchwał przez właścicieli nieruchomości,
  	- bieżące monitorowanie ogólnego stanu technicznego nieruchomości,
  	- kontakt telefoniczny 24h na dobę z administratorem oraz internetowa obsługa mieszkańców,
  	- przygotowanie, zwoływanie i obsługa zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej,
  	- prowadzenie i bieżąca aktualizacja wykazu właścicieli lokali,
  	- przygotowywanie raportów dla Zarządu lub Rady Osiedla,